ملودی زندگی من

همه بارداریم، باردار باری به سنگینی یک امانت الهی ...

1393/2/13 11:48
نویسنده : مامان جون
186 بازدید
اشتراک گذاری



 آسمان بار امانت نتوانست کشید؛

قرعه ی فال بنام من دیوانه زدند ...




نبضی به نبض هایم اضافه شده ،
 تکه ای از قلب توست که درونم را می لرزاند
 تکه ای از قلبت درونم را غوغا ای کرده است ،
مانده ام اگر تمام قلبت درونم باشد
چه می شود...

__m.gif__m.gif من مادر شدم __m.gif__m.gif

 

102563_619.jpg
 

لحظه ای که فهمیدیم باردارم بارون گرفته بود،

و چقدر احساساتم رقیق شده بود...
فقط چشمام رو بستم و گفتم خدایا ممنونم
به امیدت دلگرمم کردی باز...
انشاالله سالم و صالح باشه
و سربازی پا در رکاب یوسف زهرا عج
دعامون کنید دوستان


200.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

زهرا
13 اردیبهشت 93 11:54
مباركه ايشالا به سلامتي دوست عزيز. ايشالا 9 ماه عشقو محبت اينجا ثبت كنيد. ايشالا قدمش مبارك باشه براتون
مامان جون
پاسخ
عزیزم ممنونم ممنونم از محبتت به دم گرم شما انشاالله دعامون کنید
زهرا
13 اردیبهشت 93 14:28
فكر ميكنم همه چي قسمته و البته خواست خدا. خيلي اتفاقي به وب شما سر زدم. شايد من نياز داشتم با شما حرف بزنم شايدم قسمت شما بوده من بيام سراغتون. اما بي حكمت نبوده! هيچ دلهوره اي نداشته باش كه خدا در قبال آفريده هاش مسئوله و هرگز اونارو رها نميكنه الان 4 تا فرشته 24 ساعته مراغب شما هستن. 2تاش مال شماس 2تاشم مال فندق كوچولو. شايد قسمت بود از اولين ساعتها و روزهاي مادر شدن شما همراهتون باشم تا منم سهمي از دعاي خير روزانه شما ببرم. التماس دعا دارم و آرزوي روزاي شيرين بدون ويار
مامان جون
پاسخ
سلام به روی ماه شما زهرای مهربون نوشته هات سراسر مهر و عطوفت بهم منتقل کرد ازت ممنونم که یهویی بهم سر زدی بازم پیشم بیا برگه گلم
mojde
21 اردیبهشت 93 19:48
mobarakeee
مامان جون
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنونم از محبتت گلم بازم بهم سر بزن که خیلی خوشحالم میکنی
مامان مژده
8 تیر 93 1:42
سلام.مبارک باشه.وقتی مطلبت رو خوندم حس عجیب و قشنگی داشتم. تو این ماه مبارک برات دعا میکنم که به سلامت و شادی نازنینت رو ببوسی. الان حست رو به دنیا خریدارم.
مامان جون
پاسخ
عزیزه دلم مامان مژده ی قشنگم سلام ممنون که بهم سر زدی و برامون دعا میکنی امیدوارم باز هم بیای پیشمون و از دعاهای قشنگت محروممون نکنی