ملودی زندگی من

دو خط قرمز بی بی چک...

1393/2/11 0:18
نویسنده : مامان جون
220 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

زیاد نوشتم... اما اینجا و برای پاره ای از وجودت نوشتن،

همراه با ضرافتیه که بهش حساس میشی

امشب، چهارشنبه، 93/2/9

ساعت 10.30 شب متوجه شدم جواب بی بی چکم مثبته

و فردا قراره برم برای آزمایش خون

پر از مشغله شده فکرم...

اما

تو اوج دلمشغولیم چشمم رو میبندم و میگم

خدایا سالم و صالح باشه

بزارین هیچی نگم... تا فردا

تا جواب آزمایش

++فردا داییت از دبی میاد عزیزم

اگه تو هم بینمون باشی اولین نفری که میفهمه دایی جونته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زینب مامان نازنین زهرا
11 اردیبهشت 93 0:54
سلاام عزیزم تبریک میگم بهت از صمیم قلبم. انشالله برای شما و نی نی نازت خیر و خوشی پیش بیاد گلم
مامان جون
پاسخ
سلام نازنینم. ممنونم از محبتت. دلشوره دارم و خوابم نمیبره...
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
11 اردیبهشت 93 14:23
امشب ،شب آرزوهاست و من آرزو دارم دلت مثل بهار، پر شوداز لحظه های ماندگار زندگیت خالی از اندوه و غم، لحظه های شادمانی بی شمار(( التماس دعا ))
مامان جون
پاسخ
سلام ممنونم از محبتت عزیزم من هم التماس دعادارم ازتون
مامان حسام
11 اردیبهشت 93 15:53
سلام به سلامتی مبارکه ؟؟
مامان جون
پاسخ
سلام به روی ماهت ممنونم از محبتت خانومم
مامان فاطیما
13 اردیبهشت 93 12:17
سلام عزیزم چه حس و حال خاصی خیلی دلم برا اون روووزا تنگ شده مباااااارکه گلم
مامان جون
پاسخ
عزیز دلم مامان فاطیمای قشنگم ممنونم از محبتت انشاالله همیشه دلت خوش باشه و لبت خندون
فاطیما(مامان ایلیا)
20 اردیبهشت 93 13:59
چییییییییییی شد پس کو پست جوااااب آزمایشت عزیزم؟
مامان جون
پاسخ
سلام مهربونم ببخشید یادم رفته بود اکانتم چیه تازه یادم اومده و بعد از این مدت اومدم تو وبلاگ حالا یکی یکی خاطرات روزایی که گذروندم رو مینویسم